El zombie

Skulle originally ladda upp denna bild för att visa min poplugg a la 2009 som jag testade inne i ett provrum och jag kände mig såååå rolig. Sedan kom jag på att jag var osminkad och ba jaja jag kanske ska kolla en extra så jag inte ser helt unexpectedly ugly ut
.....
.........

 


WHAT? SER NI? Ser ni mina ögon?!
Jag är en sådan människa som får lite mörka ringar runt ögonen istället för påsar när jag ej sovit på några dagar, men nu ser det ut som jag inte sovit på TVÅ ÅR??? Fattar inte!!! Vad hände?? Hur kan man som kvinlig varelse våga vara självständig och osminkad när alla kommer tro att jag anlänt direkt ifrån zombiewalk!!! Detta kanske kan bero på belysningen eller att jag varit sjuk i ett par dar med dålig aptit. Men ÄNDÅ!

Conclusion:
Thank u H&M för upplysta provrum, men jag föredrar att leva i halvmörker.

Kommentarer
cecilia säger:

tyckte du var fin i det dock :( plus är jag cp pga tycker mörka ringar är fint haha </3

Svar: Omg vi kan byta??? Skulle mkt hellre ha vaaanliga trötthetssymptom :( Men tack hehe pussss
Tuva

2013-02-18 | 13:17:22



Namn
Kom ihåg mig?

E-post (valfritt))

Blogg/URL

Kommentar