Feb. 01, 2013

Asså jag har verkligen världens pinsammaste anteckningar å reminders i min mobil. Det är typ allt ifrån vad folk heter på min teater till hela almanackan proppad med födelsedagar för jag är sämst på det. Tänk om någon såg detta.!!!! Då skulle dom verkligen tro att jag va världens sämsta människa/vän. Men jag kan int hjälpa att jag har helt uselt minne förlåt :(

Idag var jättekonstig, vi hade idrottsdag egentligen men jag ba nä så jag tog sovmorron ist. sen vart klockan typ 12 och jag va helt seg men behövde verkligen köpa ett puffskydd till min mick. Var helt skabb m gårdagens smink å grejer men jag åkte till fridhemsplan ändå & där träffade jag min jäkla farmor!!! Jag ba nooo plz varför gud inte nu!! Men var trevlig med henne ett tag, för hon åker tbax till frances imorgon, fast sen smet jag med ngn nödlögn som ursäkt & träffade Alice ist. köpte ett par snygga byxor på the stadsmission

Ps förlåt hörrni för att min blogg är så deppi!! Ska verkligen sluta klaga på allt/hata mänskligheten PROMIS puss puss love


Kommentarer
Cecilia säger:

alltså tuva no worries över deppigheten min kärlek till din blogg är oåterkallelig ok!!

Svar: Ceci darling du e bäst PUSS PUSS! PS börja blogga snart igen saknar dig!! <3
Tuva

2013-02-01 | 23:31:44
agnes säger:

är det inte det en blogg är till för??! att avreagera sig på mänskligheten lite alltså hehe

Svar: Jo det har du ju faktiskt rätt i!! Hihi
Tuva

2013-02-04 | 18:33:15
Bloggadress: http://katastrof.devote.se



Namn
Kom ihåg mig?

E-post (valfritt))

Blogg/URL

Kommentar