Gymnasieångest vol. 2

Hejhejhej
gjorde mitt gymnasieval idag och ser ut såhär ->   :-)
Men känner inombords ca såhär: asrgokgkgkorrorllqqqqq0234tlgtmh4o303!!!!!!11?!"=lkggk4¤G¤43##""1
Tänk o´m jag hamnar på helt fel ställe med massa dumma människor som typ gillar bearnaisesås och cocacola och tycker jag har konstig musiksmak???? Hjälp!! Bara tanken ger mig ju hjärtinfarkt och lunginflammation och jag vet inte herpes aids HIV u name it

Dessutom har jag massa intagningsprover att göra och holy macarony jag kommer bli så nervös att jag kmr skratta jättehögt åt allt och tappa massa saker och spela fel tuuusen ggr. Kommer säkert även göra bort mig inför juryn och råka kasta mitt plektrum på dom eller nåt så att dom tror att jag är efterbliven och skickar mig till ett cellibat för musikaliska missfoster i Sibirien

My lajf is so miseable


Här är lite samhällsaktuella bilder på ma neighbourhood and mahself på el hemkunskap..o
 
 

Kommentarer
agnes säger:

u can't blame them from liking coca cola :((((

Svar: Omg that'z truu :((( Det är bara jag som är en genetisk missbildning som ej gillar cola he he
Tuva

2013-02-13 | 22:48:25
Bloggadress: http://katastrof.devote.se
spetsflickan säger:

Kulturama? Jag ska gå där! :)

Svar: Åh!! Ja jag sökte musiklinjen där faktiskt, men inte som numero uno. :< Gjorde du?
Tuva

2013-02-17 | 16:53:03
Bloggadress: http://spetsflickans.blogg.se



Namn
Kom ihåg mig?

E-post (valfritt))

Blogg/URL

Kommentar