Livet ily

Idag var jag på loppis i solnahallen och förutom att det var så mkt folk att jag a) höll på att klämmas ihjäl b) nästan dog av vätskebrist pga värmen och c) min madame tussauds-tygpåse gick sönder IGEN pga alla människor som knölade sig förbi mig, så var det ganska bra! Men jobbigt med så mycket folk och det är ju supersnålt av dem att ta inträde?! Eller är det jag som är snål hö hö. JAJA, Jag köpte iallafall två jackor och lite bilder, bl.a. på några beatlar, elton john och björn skifs så det känns helt ok ändå!

Förresten har jag tappat min mobil i skogen under snön är så lycklig ha ha ha (hoppas ni fattar att skratt med mellanrum=ironi). Inte nog med att det var en ajfån 5 utan den var också endast 2 månader gammal och oförsäkrad tjohoo livet ily!! Därför blir det ingen mobilbloggning på ett tag = not so väry much of el fabulous life de Tuvita. Men skall försöka så gott jag kan ändå!
 
 
 

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-post (valfritt))

Blogg/URL

Kommentar