Kaos i sthlm

Idag kom värsta mkt snö!! Jag & Crabi var på väg till moderna museet pga elevens val, men vi fastnade 50 minuter i bilkö för en buss hade krockat. Känner mig jätteäckli och smutsig idag pga allt var så kaos. Vi såg picasso-utställningen iaf. Ååå Picasso är min baby, har älskat honom sedan tidernas begynnelse! Om jag någonsin börjar på konstskola ska jag gifta mig med nån som honom.



Idag har jag Pink Floyd-tröjan & gosar med baby. Jag & Alice var också på bio och såg Berättelsen om Pi, herregüùûūtt orkar inte med livet hur sorglig den var!! Jag satt där med mina paranötter och torkade tranbär (inget godis mvh hälsofreaket) och kände mig som om jag borde vara så jäkla lycklig för att jag lever och att det är så lätt att förlora allt. Var så himla openminded och filosofisk, skulle kunnat skriva en bok om det på momangen, men sen kom jag hem och mamma hade damp så jag målade en arg tavla och hatade världen istället. & nu ska jag sova godnatt!!


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-post (valfritt))

Blogg/URL

Kommentar