Presentation


Om mig:
Jag heter Tuva och bor i Stockholm. Jag gillar maaassa saker, musik är nog mitt största intresse. Jag lyssnar på allt från indie och electropop till psykedelia. Mina favoritmusiker är The Drums, Pink Floyd, Bowie, Local Natives, Pulp, och Nationalteatern. Det finns typ tusen till men jag orkar inte nämna alla!!! Sorry om ni brydde er jättemkt :(
(Ps om du känner för att lyssna på lite skitbra musik så kan du klicka --->>>>här.<<<----- där)
Jag spelar också gitarr och lite piano tjoho, måla är också kul & jag lägger upp lite teckningar här lite då och då.
Andra saker jag gillar: avocado, vinylskivor och Jonas Gardell och jag läser spanska så ibland säger jag massa konstiga saker som ni kanske inte fattar typ som un bocadillo de queso okej så ADIOS!!

Tumblr: tuvapaints.tumblr.com (med mina tavlor) & multituvis.tumblr.com (vanlig tumblr)
Instagram: Multituvis
Soundcloud: TuvaRoux

Kommentarer
Emma säger:

Hej, såg din kommentar på min blogg och ville bara säga tack och DETSAMMA åh!!!

2013-01-05 | 20:45:45
Bloggadress: http://clamourforglamour.blogg.se



Namn
Kom ihåg mig?

E-post (valfritt))

Blogg/URL

Kommentar